رونمایی از کتاب‌های جدیدالتالیف پنجم و نهم

كلاس نهم

ارتباط از طریق یاهو مسنجر

عضویت درخبرنامه

تبلیغات وب

کلاس نهم-همه مطالب پایه نهم

رونمایی از کتاب‌های جدیدالتالیف پنجم و نهم
بازديد : 167

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداو سیما ؛  بر اساس سند تحول آموزش و پرورش و استقرار نظام جدید آموزشی هر ساله کتاب های دو  پایه تحصیلی جدیدالتالیف می شود.
کتاب های درسی پایه های اول تا چهارم دبستان و پایه های اول و دوم دوره اول متوسطه تاکنون جدید التالیف شده اند.
قرار است در دومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش، نائب رئیس مجلس و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در سی و دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید تحول گرا بوده و با نگاه تحول گرایانه به آینده نگاه کنند و تحول در آموزش و پرورش می تواند منشأ تحول در بسیاری از امور کشور باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش امروز نیازمند تحول است و هر روز باید از ظرفیت های جدید بهره بگیرد و پسروی و سکون در این دستگاه بزرگ دولت لطمه های زیادی را به جامعه وارد می کند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحول در آموزش و پرورش یعنی تحول در نظام مدیریتی کشور و تحول در نظام مدیریتی یعنی تحول در کل جامعه.
ابوترابی فرد افزود: چهره های فهیم و هوشمند در آموزش و پرورش کم نیستند و باید از تفکرات و اندیشه های این افراد برای تحول در آموزش و پرورش استفاده شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت مبتنی بر دانش و علم گره گشاست و هر مدیری در آموزش و پرورش باید از نوآوری و خلاقیت خود برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استفاده کند.
ابوترابی فرد افزود: باید سعی کنیم شغل معلمی را در کشور به جایگاه واقعی خود برسانیم چرا که اگر معلم جایگاه خود را والا ببیند در انجام وظیفه و تعهد خود بهتر عمل می کند.
وی با انتقاد از اقدامات عجولانه و غیرکارشناسی در کشور گفت: متأسفانه ما از منابعی که داریم درست استفاده نمی کنیم و نظام بهره‌وری در کشور ما فراموش شده و از یاد رفته است.
ابوترابی فرد افزود: نمی توان بدون بهره وری به آینده خوب امیدوار بود و آموزش و پرورش در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد و باید پیشگام تحول در کشور باشد.

منبع خبر:http://tnews.ir/



موضوع: اخبار وب,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف

ما را در گوگل محبوب کنيد